HTML

Magad, Uram!

magamról, családról, politikáról, munkáról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.02.19. 16:59 Wittorio1980

2010.02.19 Péntek

Ma végre péntek van. Ma valahogy nagyobb volt a lelkesedésem mindenhez. Bevittem a kocsit a srácokhoz ide a sarokra a szervizbe, Gabi bá' mondta megnézi mivan, hát mivolt, gömbcsulóharangösszekötőgumibizbaszjobbésbaloldali ilyesmi csere kell, hopp egy huszas lesz a jövőhéten, most csak nyolc a gyertyacsere, de a vizsgán átmegy nincs mese. Ment a javítás, pörögtem egész nap, ide oda ugráltam, szereltam, forrasztottam, cseréltem javítottam, itt egy Tibi, ott egy Tomi, Armandnak gépet összerakni 40ért, ja de nem kell csak a jövő hét, há bazzzzeee... Délben egy Delelő, ott a kis p..ci jól főz, aztán jött a hír, Melinda kitünő, az zsír! Jázmin Már beszélget, mondja a magáét, micsoda öntudatos kis nő! Nándorka kapucniban kukackodik, a járókában ő a zsivány szívtipró, mikor Pankát maga alá gyűri. A fészbukk is bejön, Sue - ha belépek - rám köszön, kérdi whats up, and the guys? írja Ilus néni már 91 és várja a levelet itthonról a hétvégén írok neki pár sort s hívok elő képet, szereti majd nagyon.
Beáék jönnek márciusban, lesz nagy dínom dánom, a 30. szülinapomon. Már a srácok a teremben is szervezik állítólag 12-én lesz egy zártkörű partim, zenél Karmatronik meg lehet jön Zizi, szóval lesz buli egy magasabb szinten, de hát csak elméletben, mert ugye akkor leszek ott, ha egy életnagyságú papírszobrot visznek rólam, mert az asszony mellett a helyem nem a krimóban :)))
péntek van, végre. Igazából mindegy, mert az egész hétvége is egy hétköznap délutánnak tűnik olyan gyorsan eltelik. Majd ugrálunk a gyerekekkel.
Tegnap jól ment az edzés, kemény vagyok nagyon, ilyen még nem volt, már a 90kg-ba nyomok fekve és 20-al megy a bici. A kiló is jól alakul, már mardossa a 78-at, és nem zsírból van! Mackósodom, de hát kell is az így 30 felé... Ha már magas nem vagyok legalább széles legyek :) Hétvégén is lesz program bőven. Szombat d.e. asszony megy vásárolgatni meg ide oda, vasárnap meg lemegyünk a MMMH-ba fórumra, Gábor általában jól beszél és kell, hogy lelket verjen belém valami pozitív gondolat a szabadrablás után, "amilyen infláció folyik ebben az országban"-(Gino)...

Most lépek,
vár egy fészekalja gyerek,
Csók mindenkinek.

-VIK-
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wittorio1980.blog.hu/api/trackback/id/tr561773979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása