HTML

Magad, Uram!

magamról, családról, politikáról, munkáról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.02.17. 16:58 Wittorio1980

2010.02.17 Szerda

Azzal kezdtem a napot, hogy kirángattam a szemeteseket a ház elé, a jégen majdnem hanyattestem már megint. Még jó hogy olyan rohadtjó a reflexem hogy kész.
Ma kicsit jobb a kedvem, hogy már kifelé jövünk a hétből. A tegnap délutáni "akció" kicsit elkedvetlenített, még mindig sok a bizonytalanság, és nincs meg egy két konkrétum, ami a lelkesedésemet növelné. Majd jön válasz. Hamarosan. Várok.
Délelőtt Jött a madár, akivel átszerződtem az OTP-től a Generali magánnyugdíj biztosítóhoz. Azt mondják jó, mert ők, és az AXA nem termeltek veszteséget tavaly. Én nem bánom, az OTP-től minden téren szabadulni kell!!! A pali adott egy két jó ötlete arra, hogyan lehet egy kis plusz pénzt csinálni lekötéssel, bankból bankba utalással. Utána nézek. Biztosan igaza van, csak eddig nem nagyon érdekelt, de pár tízezer fornt is jó ha jön.
Megint jött eg csomó szar amit javítani kell. Már nem nagyon lelkesedem az egészért. Jöhetne valami jó végre. Kicsit kivagyok már az unalomtól, dehát innen jön a biztos lé. Sosem voltam az a fajta aki beletörődött abba ami van. Megmondom őszintén már a tököm tele ezzel. 7.éve... f...m, nem ismerek magamra, már rég ki kellett volna törnöm. Sokkal tehetségesebb vagyok annál mint hogy ezt a sok szart csináljam... Az egyetlen ami jó az egészben, hogy a közvetlen felettesem azért mindent megtesz, hogy annyi pénzhez jussak itt, amennyit csak ki lehet innét sajtolni, ezért hála neki. Kedves ember, bár nem érzem hogy nagyon kedvelne, de együtt dolgozunk és kész. Elvagyunk.
MA bejött egy szőke bögyös, hogy gond van a szkennereivel, de persze nem azzal volt, hanem a rendszerükkel a cégnél... hehhe.. mindig ez van. A felhasználók a leggyengébb láncszemek a gépezetben. Asszem a napokban én is elkezdem a kampányt, kirakok egy két szóróanyagot amit az internetről nyomtattam. Remélem nem kell mondanom melyik Magyarországért Mozagalmat támogatom?!

Kicsit magam alatt vagyok. Tegnap este nem volt túl jó hangulat otthon. Egy korábbi nagyobb, és több kisebb baromságom levét ittam. Remélem végre minden tisztázódott és renben leszünk így mostmár.

A párom nagyon rendes ember. Jó társ, barát, szerető és kiváló anya. Mindenkinek vannak hibái is, de nem megváltoztatni, elfogadni kell azt, ettől leszünk értékesebbek, hogy megértjük és elfogadjuk a másikat. Ez azt hiszem megy, menni fog. Szeretm őt is és a gyerekeket is. Jobban, mint bármi mást a világon. Mindennél előrréb valók nekem és ez így van jól. Így is érzem. Én ezt adom. Amit várok ugyanez a hozzáállás hozzám, - és bármilyenek is - a családomhoz is. Úgy érzem jó lesz minden mert a törekvés mindkettőnkben megvan erre. És a hajlandóság a lényeg. Tanulunk egymástól, de nem hagyjuk magunkat befolyásolni, csak elfogadjuk azt, amit jónak tartunk egymástól.

Tegnap nem voltam edzeni, kicsit kimerültek az izmaim, meg én is. Elaludtam a Mil-MAN UN meccset pedig jó volt. Parádésan játszottak az "Olaszok"??? (Backham, Ronaldino) a Manchasternek meg csak mázlija volt.  Na, most lépek. Csoki.

"Éljen a haza! Menjetek haza..."

-VIK-
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wittorio1980.blog.hu/api/trackback/id/tr961766676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása